דף הבית  /  הגשת תביעה  / 

בדיקת זכאות - טריפ גרנטי - ביטוח ביטול טיסה

הגשת תביעה

הצעת מחיר
צרו עמי קשר
שלח
  • אם החלטתם לבטל, לנו לא חשובה הסיבה – כל סיבת ביטול ביוזמתך מתקבלת.

  • בנוסף לטיסה ניתן לבטח כל שירות נוסף שהוזמן בחו"ל כגון מלון, השכרת רכב, קרוז, כרטיסים למופע ועוד.

  • מבוטח בפני ביטול מרגע ההזמנה של הטיסה ועד 12 שעות לפני מועד היציאה.

  • אפשר לרכוש את הביטוח ישירות באתר או במוקד הלקוחות במספר 08-6995110.

  • הביטוח הינו של חברת הפניקס, מחברות הביטוח המובילות בישראל.

בדיקת זכאות

 

 

לפני הגשת התביעה יש לוודא כי נעשו הפעולות הבאות:

בכפיפות לתנאי הפוליסה לביטול טיסה,  במידה והמבוטח מעוניין לבטל את הנסיעה וטווח הזמן לפני מועד הנסיעה נמוך מ-10 ימים, המבוטח יודיע קודם לספק התיירות / חברת התעופה על רצונו לבטל את הטיסה. ולאחר מכן יפנה לטריפ גרנטי עם כל המסמכים הרשומים מטה.

בכל מקרה בו טווח הזמן לפני הנסיעה גדול מ-10 הימים והמבוטח מעוניין לבטל את הנסיעה, המבוטח יודיע קודם לחברת טריפ גרנטי על הרצון לבטל את הנסיעה (הודעה למייל claims@tripguaranty.co.il או לטלפון 08-6995110) ויקבל הנחיות להמשך התהליך לביטול הנסיעה והגשת התביעה.

 

 
מילוי טופס תביעה והחתמתו:

PDF_2 להורדת טופס הגשת תביעה לחצו כאן
  

 

מסמכים נדרשים בזמן הגשת התביעה כאסמכתא לאירוע וגובה ההחזרים:

  • טופס תביעה ממולא ע"י המבוטח.
  • אסמכתא להזמנת השירות מספק תיירות/ חברת תעופה (כרטיס טיסה).
  • אסמכתא לביטול מחברת התעופה לרבות ציון מועד הביטול (תאריך ושעה).
  • אסמכתא לתשלום ודמי ביטול ששולמו לספק התיירות/ חברת התעופה לאחר ביטול (קבלות מקוריות להוכחת ההוצאה).
  • צילום דרכון\תעודת זהות.
 

 

ניתן לשלוח את טופס התביעה בצירוף מסמכים נלווים לסוכנות טריפ גרנטי בכתובת בת שבע 1 לוד, ת.ד. 6131 עבור טריפ גרנטי, 
בפקס 08-6995101 או במייל claims@tripguaranty.co.il 

השותפים שלנו