תוכניות הנופש של כולנו לא תמיד הולכות כצפוי, לצערנו הרב, וישנם מקרים בהם יהיה עליכם לבטל את הזמנת המלון שלכם, אפילו אם חיכיתם לזה כל השנה. הימים בהם ביטול הזמנת מלון היה מתקבל עד השעה 18:00 של יום ההגעה המשוער שלכם, תמו ונעלמו מהעולם. היום, יותר ויותר בתי מלון דורשים כי ביטולי ההזמנות יתקבלו בין 24 עד ל- 72 שעות לפני זמן הצ'ק-אין, כדי להימנע מעמלת דמי ביטול מלון, העומדים בדרך כלל על עלות השהות של הלילה הראשון. זה נעשה כדי לסייע לחסום ביטולים של הרגע האחרון, מכיוון שיותר ויותר הזמנות נעשות "אונליין" ופחות ופחות אורחים מגיעים למלון ב 21:00 בערב כדי לברר אם יש במקרה חדר פנוי, כפי שהיה נהוג בעבר. כדי להתאים את עצמכם לעולם המלונאות ההולך ומשתנה, הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם להימנע מתשלום דמי ביטול מלון מלאים:

התקשרו למלון באופן ישיר

ברגע שאתם יודעים כי תאלצו לבטל את ההזמנה (זה כמובן צריך להיות לפני שאתם צריכים לעשות הצ'ק אין). תנו לנציג השירות את מספר ההזמנה שלכם ובקשו ממנו להזיז אותה כמה שבועות (או חודשים) קדימה. במקרים רבים, נציגי השירות יסכימו לעשות זאת ללא תשלום דמי ביטול בית מלון. הקפידו לשאול את שמו של נציג השירות ולכתוב את זה איפשהו. התקשרו שוב אחרי מספר שעות וודאו שאתם מדברים עם סוכן שירות לקוחות אחר. עכשיו, בקשו לבטל את ההזמנה שביצעתם לא מזמן. מכיוון שעכשיו מדובר על תאריך רחוק יותר, ביטול ההזמנה עומד בתנאי הביטול של המלון, וההזמנה תבוטל ללא תשלום וללא מהומה.

ריכשו ביטוח מוצרים נלווים של טריפ גרנטי

מדובר על ביטוח יחיד במינו, המאפשר לכם לבטח את שירותי התיירות הנלווים לטיסה או לחופשה שלכם, ללא שום סיבה או תירוצים, ולקבל החזר כספי של עד 80% משווי המוצרים. כך תוכלו להזמין חדרים בכל מלון שתרצו, עדיף זמן מה מראש כדי שגם תקבלו מחיר טוב, ואם בבוא הזמן יהיה צורך לבצע ביטול הזמנת מלון - תוכלו לעשות זאת מכל סיבה שהיא, ותקבלו החזר כספי. אמנם לרוב מכירים את טריפ גרנטי בהקשר של ביטוח ביטול טיסה, אבל גם ביטוח ביטול חופשה זה מוצר הכרחי.

השתמשו בסושיאל מדיה

עובדי המלון יודעים שהאורחים הפוטנציאליים סורקים את גוגל מפות, פייסבוק, טריפ אדוויזור ואתרים אחרים, כאשר מחליטים היכן להזמין. לכן הם מעוניינים לשמור על דירוגים אלו. אתם יכולים לאיים לכתוב ביקורת רעה אם המלון לא אדיב, אבל אתם יכולים גם להשתמש בביקורת טובה כמינוף עבור ביצוע ביטול הזמנת מלון. במיוחד אם בסופו של דבר אתם כן מזמינים מחדש ונהנים מהשהות במלון. הביקורת הטובה הזאת היא הדרך שלכם להגיד תודה רבה לצוות שיצא מגדרו בשבילכם.

השותפים שלנו