שאלות ותשובות

  • מהו ביטוח ביטול טיסה?
  • יש לי כבר ביטוח נסיעות, האם יש צורך בביטוח ביטול טיסה?
  • מהי תקופת הביטוח?
  • מתי ניתן לרכוש ביטוח ביטול הטיסה?
  • האם ניתן לבטח מספר שירותים נלווים לטיסה כגון מלון, רכב, כרטיסים להופעות ועוד?
  • האם ניתן להוסיף שירותים נוספים לאחר רכישת הביטוח?
  • במידה והזמנתי חבילת תיור הכוללת טיסה, מלון וכרטיסים למשחק כדורגל ובטחתי את כל החבילה האם ניתן לבטל רק את המלון או משחק הכדורגל ולקבל החזר כספי?
  • האם ניתן לבטח משפחה שלמה או קבוצת חברים?
  • האם ניתן לבטח שתי טיסות שונות היוצאות באותם התאריכים?
  • האם יש סכום מקסימום שניתן לבטח?
  • האם ניתן לבטח טיסה ו/או שירותים נוספים שנרכשו על בסיס שובר זיכוי כספי / שובר מתנה?
  • כיצד ניתן לדעת אם סוג ההחזר שלי נחשב "חלקי", "לא ידוע" או "ללא החזר"
  • מה קורה אם ביטחתי סכום גבוה מכרטיס הטיסה או השירותים הנלווים?
  • האם ניתן לבטל את הפוליסה לאחר רכישתה?
  • מהן הסיבות שבגינן ניתן לבטל נסיעה ולקבל החזר כספי?
  • מתי ניתן לבטל את הטיסה ולהגיש תביעה?
  • האם ניתן לבטח נסיעה למטרת תחרות שאינה מובטחת מראש?
  • האם ניתן לבטל טיסת המשך בלבד או שירותיי תיירות נוספים בלבד ולתבוע את הפוליסה?
  • מה עליי לעשות על מנת לבטל את הנסיעה ולקבל החזר הוצאות?
  • מהי ההשתתפות העצמית בזמן הפעלת הביטוח?
  • האם אני זכאי להחזר כספי כאשר חברת התעופה מבטלת טיסה מכל סיבה שהיא?
  • אילו טפסים עליי להגיש על מנת להגיש תביעה?
  • מי מפקח על פוליסת ביטוח ביטול טיסה?
  • מי החברה המבטחת?