האם מועד הנסיעה שלכם רחוק מ-72 שעות מהיום?
הגישו תביעה וניתן לכם הנחיות מתי ואיך לבטל מול ספק התיירות שלכם.
בטלו את הטיסה והשירותים הנוספים מול ספק התיירות והגישו תביעה.
מסמכים נדרשים
אסמכתא להזמנת השירות מספק התיירות/ חברת תעופה (כרטיס טיסה)
במידה והטיסה פחות מ 72 שעות – אסמכתא לביטול מספק התיירות / חברת התעופה המציין את מועד פנייתך לביטול (תאריך ושעה) ואת גובה ההפסד בגין הביטול.
אסמכתא לתשלום הטיסה/ השירות (קבלה מקורית וצילום חיוב בכרטיס אשראי).
צילום דרכון/ ת.ז
ביטוח נסיעות הפניקס
ביטוח נסיעות פספורטכארד
ביטוח נסיעות כלל
ביטוח נסיעות הראל
כל הזכויות שמורות לטריפ גרנטי בע”מ. לידיעתך במערכת של טריפ גרנטי קיים מנגנון אוטומטי לרישום ותיעוד כל פעולותיך או נסיונותיך לבצע פעולות וזאת על פי דין, לצרכי אבטחת מידע והגנת הפרטיות.
כתובתנו: מגדל מילנייה – SOK, שדרות הראשונים 23 , בניין צפוני, קומה 17 ראשון לציון.
Made by GemPlan
לקוחות יקרים אנחנו כאן בשבילכם גם בימים מורכבים אלה. למרות המצב, אנחנו ממשיכים להציע ביטוח ביטול מכל סיבה לטיסות היוצאות מהארץ החל מ 1.11.24.
אם רכשתם אצלנו ביטוח ואתם חוששים בעקבות המצב אנו ממליצים בשלב זה לא לבטל את הנסיעה ולפנות אלינו.
הצוות המקצועי שלנו זמין לכם עם כל העדכונים וההנחיות >> בוואטסאפ
או בצ׳אט באתר ⬇️ לכל נושא ובפרט על המצב הנוכחי .
נקווה לימים שקטים יותר🙏🇮🇱