אחרי תקופה לא קלה לתושבי ישראל בפרט, ולאוכלוסיית העולם בכלל, מתחילים לשמוע על חידוש הטיסות מישראל ליעדים ספציפיים.
ברור כבר לחלוטין שיהיו מגבלות, הן בשדות התעופה, הן במטוסים עצמם והן ביעדים. כל ההתנהלות תהיה מבוססת על שמירת ריחוק, חבישת מסכות, שמירה על היגיינה וכמובן גם על גמישות - בעיקר מחשבתית. הדברים לא יהיו כמו שהיו בעבר, לפחות בחודשים הקרובים, וכולם יצטרכו להתרגל לכללי התנהגות חדשים ושונים ממה שהיה נהוג. נראה כי כל התהליכים עלולים להיות קצת יותר מסורבלים ממה שהכרנו. אבל מה שחשוב הוא שאחרי הסגר וההסתגרות ניתן יהיה לצאת, לשנות מקום ואווירה ולהתאוורר.

תקופת הקורונה הוכיחה: ביטוח לחו"ל יכול לחסוך אלפי שקלים!

מה שלא ישתנה - אלא אפילו להיפך - ושהצורך בו הפך להיות הכרחי ומודגש, הוא הביטוח לחו"ל.
אם בעבר אפשר היה לשמוע אנשים שטענו כי ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לא תמיד חיוני, לדוגמה אם קופצים לסוף שבוע בברלין או טסים לימים ספורים לקניות ללונדון, מה כבר יכול לקרות? התשובה כיום היא ברורה - משהו בלתי צפוי. (קורונה כבר אמרנו?)
ביטוח לחו"ל תמיד היה חיוני, כי תפקידו הבסיסי הוא לתת לכל אדם שיוצא מחוץ לגבולות ישראל כיסוי ביטוחי הן רפואי והן אחר.
אז כיום השאלה האם ביטוח נוסעים לחו"ל הוא חובה או רשות היא לחלוטין לא רלבנטית. אין אדם בר דעת שיעז בימים אלו לעלות על מטוס ולצאת מגבולות המדינה מבלי לוודא שהוא רכש לעצמו כיסוי ביטוחי - רפואי מתאים ותקף.
נחזור לטיסות וליעדים אליהם יהיה ניתן לטוס בקרוב - ישראייר עומדת להתחיל בטיסות בין ישראל וקפריסין, לפי הסכם שנחתם בין שתי המדינות, ואשר על פיו לא יהיה צורך בשבועיים של בידוד לטסים.
לופטהנזה תתחיל בקרוב להפעיל טיסות בין ישראל ומינכן וין ישראל ופרנקפורט; על הפרק גם אישור סופי לוויז אייר על מנת להחזיר טיסות בין ישראל לוינה, ובהמשך גם ללונדון.
מתחילים דיבורים על הסכמי תעופה מתחדשים עם חברות תעופה נוספות כמו דלתא, בריטיש, אייר קנדה, אייר אינדיה ועוד.

השותפים שלנו