למה כדאי לכם לסגור את החופשה הבאה לפני שזו הנוכחית מסתיימת?

דמיינו את עצמכם בעיצומה של חופשה מטריפה, כזו שחיכיתם לה כבר הרבה זמן, בין אם אתם שוכבים בטן גב בתאילנד, גולשים על גלים עצומים בהוואי, מטפסים על הרים אדירים בטיבט, חוקרים את המוזיאונים הנפלאים בפריז או כל חופשה אחרת שמתאימה לכם. כל יום הוא יום, אתם מאושרים שמחים וחיים את הרגע. הראש מתרוקן ממחשבות ומחול החיים ומתרכז רק בדבר אחד – להנות, וכמה שיותר. אבל זה בדיוק הזמן שבו כדאי כבר לתכנן ולהזמין את החופשה הבאה. כן, באמצע כל האסקפיזם – לעצור שנייה, לחשוב על היעד הבא, להזמין ולהמשיך בחופשה הנוכחית. מחקרים רבים מצאו שעצם תכנון החופשה הבאה שלכם מגביר את האושר שלכם ואת תחושת ההנאה, כבר מרגע ההזמנה ועד כשמונה שבועות לפני היציאה לחופשה הבאה. 

ילדים בחופשה

תכנון החופשה הבאה יכול להיות מהנה כמעט כמו היציאה לטיול עצמו, ויש כמובן מחקר שמגבה הנחה זו.

מחקר משנת 2014 של אוניברסיטת קורנל בדק כיצד הציפייה לחוויה (כמו חופשה) יכולה להגביר את האושר של האדם באופן משמעותי – הרבה יותר מאשר הציפייה לקניית מוצרים חומריים. מחקר קודם, שפורסם על ידי אוניברסיטת סארי ב-2002, מצא שאנשים שמחים ביותר כאשר מתוכננת להם חופשה. עמית קומאר, אחד ממחברי המחקר של קורנל, מסביר שהיתרונות נובעים פחות מהאובססיביות לגבי הפרטים הקטנים של החופשה ויותר מתקשרים לחיבור עם אנשים אחרים. ולמה? “רוב האנשים, בסופו של דבר, מדברים עם אנשים אחרים יותר על החוויות שצברו מאשר על רכישות חומריות”, הוא אומר. “בהשוואה לנכסים, חוויות מייצרות חומר סיפור טוב יותר.” סיבה נוספת לכך שתכנון נסיעה חדשה יכול לגרום לאושר – לעיתים  קרובות אנחנו יודעים מספיק על טיול כדי לדמיין אותו ומצפים לו – אבל יש גם מספיק חידושים ואי ודאות כדי לאתגר את מוחנו. במובן מסוים, אנחנו מתחילים ‘לצרוך’ את החופשה ברגע שאנחנו מתחילים לחשוב עליה. כשאנחנו מדמיינים שאנחנו אוכלים ג’לאטו בפיאצה ברומא או יוצאים לחופשת סקי עם חברים, אנחנו מקבלים הצצה רגעית לעתיד וזוכים לחוות גרסה של האירועים האלה במוחנו. ואין כמו הצצה לעתיד כיפי ומהנה כדי להוריד חרדות ולשמח לבב אנוש. והסיבה הכי טובה שתשכנע אתכם להזמין חופשה זמן רב מראש, כשאתם עוד נמצאים בחופשה הנוכחית היא כמובן העבודה כי תכנון החופשה הבאה שלכם אומר שיהיה לכם למה לצפות, ממה להתרגש ויעזור לכם וימנע את תחושת הדכדוך הקלה של סיום החופשה והחזרה לשגרה – יהיה לכם עוגן חדש להישען עליו ולצפות לו. 

מה עושים אם מזמינים חופשה זמן רב מראש אבל החיים קורים והתכניות משתנות?

ואין לכם מה לדאוג. עם ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה של חברת טריפ גרנטי אתם יכולים לבטל את החופשה, ואת כל שירותי התיירות הנלווים אליה, מכל סיבה שהיא, ולקבל את כספכם בחזרה, בלי שאלות, בלי ויכוחים. אז למה אתם מחכים? גם אתם בעיצומה של חופשת החלומות שלכם עכשיו, דמיינו איפה הייתם רוצים להיות בעוד כמה חודשים, בחרו את הטיסות, המלון ושאר מוצרי התיירות, ותהנו גם ממחירים שפויים יותר וגם מראש שקט ולב שמח! 

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

אנו רואים בפעילות של Trip Guaranty שליחות המיועדת לשפר באופן משמעותי את הביטחון של הצרכן הישראלי בהזמנת מוצרים ושירותים ולאפשר לו גמישות לביטול במקרה הצורך.

למאמרים נוספים

עשוי לעניין אותך גם

איתור כבודה

רוב האנשים לא אוהבים לארוז, ורוב האנשים יחושו חסרי אונים כאשר הם יגלו שהמזוודה אבדה ואינה מחכה להם עם הנחיתה. מעבר לעובדה שבמזוודה עשויים להיות

קראו עוד

ביטוח נסיעות

אין כמו גיחה לחו”ל, חוויה מרגשת ומעצימה, הזדמנות ליהנות ממקומות, תרבויות ומחוויות בלתי נשכחות. עם זאת, כדי שבאמת נהנה מהטיול, חשוב לדאוג לביטוח נסיעות מתאים,

קראו עוד
מומחים לביטוח הנסיעה שלך
כל הביטוחים במקום אחד!
5 דקות ואתם מכוסים מא' עד ת'