עשינו היסטוריה: נבחרת ישראל בכדורגל תשתתף במשחקים האולימפיים בפריז 2024

אין ספק כי האולימפיאדה הקרובה תהיה מרגשת במיוחד עבורינו, הקהל הישראלי. ברגע היסטורי אחד, לאחר שנבחרת אנגליה ניצחה את פורטוגל ברבע הגמר ביום ראשון, הבטיחה נבחרת ישראל בכדורגל עד גיל 21 את התמודדותה מול אנגליה בחצי גמר אליפות אירופה – התוצאה הבטיחה שישראל תהיה אחת מ-16 נבחרות בלבד שיעפילו לשחק בטורניר הכדורגל באולימפיאדת פריז ב-2024.

טורניר עד גיל 21 משמש כאירוע מוקדמות לאולימפיאדה, ובו משחקים רק שחקנים צעירים – עד גיל 23 (כאשר בכל קבוצה יש שלושה שחקנים מעל הגיל). שלוש הנבחרות המובילות בטורניר, למעט צרפת ואנגליה, יעפילו לאולימפיאדה. לצרפת, כמארחת, יש מקום אוטומטי, בעוד שאנגליה לא יכולה להתחרות באולימפיאדה, שם היא מיוצגת על ידי בריטניה הגדולה, המשלבת אתלטים מאנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד.

המשמעות היא שהניצחון 1-0 של אנגליה על פורטוגל הבטיח שישראל וספרד כבר העפילו, כשאוקראינה צפויה לתפוס את המקום האחרון. זה בהחלט הישג מרגש לנבחרת ישראל בכדורגל, שהגיעה רק פעמיים בתולדותיה למשחקים האולימפיים. הפעם הראשונה הייתה במקסיקו סיטי בשנת 1968. הנבחרת הגיעה לרבע גמר הטורניר אך הודחה על ידי בולגריה בתיקו לאחר תוצאה 1-1 בתום 90 דקות.

במשחקים האולימפיים במונטריאול 1976 עלתה ישראל פעם נוספת לרבע הגמר, אך הנבחרת סיימה את דרכה עם הפסד 4-1 לברזיל. לאחר שישראל ניצחה את המארחת המשותפת בג’ורג’יה בפנדלים בטביליסי, אמר שוער ישראל דניאל פרס “עשינו היסטוריה היום” – וזוהי בהחלט הזדמנות נדירה לראות את הנבחרת שלנו בזמן אמת באחד מרגעי השיא שלה, ממש עוד שנה בלבד, בפריז. 

לא קלה היא הדרך

לחבורה של גיא לוזון הייתה עונה נפלאה השנה, אבל היא לא התחילה חלק – אלא עם הגרלה של בית קשה מאוד לצד צ’כיה, אנגליה וגרמניה. היא הצליחה לקחת נקודה חשובה ביותר מנבחרת גרמניה בכדורגל, במשחק שאחרי היא הפסידה לנבחרת אנגליה בכדורגל, ורק לאחר מכן הצליחה לנצח את הצ’כים – כך עלתה לרבע הגמר. ברבע גמר היא ניצחה את גיאורגיה ועלתה לחצי הגמר ורק עכשיו, בעקבות הניצחון של אנגליה, קיבלה את הכרטיס הנכסף לאולימפיאדה. עם עבודה נהדרת של אוסקר גלוך שכבש פנדל חשוב במיוחד ושאר חברי הנבחרת הצעירה כמו דוד תורג’מן, סתיו למקין ועוד, נראה כי העתיד ורוד מתמיד. עכשיו רק נותר ללוזון להחליט עם איזה סגל הוא מגיע לפריז – מי לא יוכל להשתתף, מי יקבל המון זמן מגרש ומי מהשחקנים הוותיקים יותר יורשה להשתתף במסגרת חריגי הגיל. 

לא קרה מאז 1976: נבחרת ישראל בכדורגל באולימפיאדה!

כן, זה הכותרת הזו עדיין לא נתפסת,  ורמת ההתרגשות הולך וגוברת בכל יום שעובר. נראה שכל הארץ נסחפה עם מסע הניצחון של הנבחרת ועם האפשרות שהיא קיבלה – לשחק כדורגל על הבמה הגדולה בעולם, לעיני העולם כולו. טורניר הכדורגל של אולימפיאדת פריז מתחיל ב-24 ביולי 2024, ויימשך עד ה-9 באוגוסט. טקסי הפתיחה של המשחקים עצמם מתקיימים ב-26 ביולי. התחרות תתפרס ברחבי צרפת ותופיע בערים כמו ליון, מרסיי, נאנט, ניס, בורדו, סנט אטיין וכמובן פריז. האצטדיונים מכילים למעלה מ-35,000 אוהדים כל אחד, ויראו מדינות מכל העולם משתתפות. זהו אירוע בעל חשיבות עצומה, אירוע שמאחד את אוהדי הכדורגל הישראלי ואפילו את עם ישראל כולו. וזה בהחלט אירוע שלא הייתם רוצים לפספס – להיות שם כשהנבחרת עולה על הדשא, עם דגל ישראל, לעודד את שחקניה מקרוב ולבסוף, בתקווה, לשיר איתה עם ההמנון, לאחר הזכייה. 

קדימה לצרפת!

אז עם כזו התרגשות וכזו ציפייה, אתם חייבים להבטיח את מקומכם על הדשא באירוע הגורלי, כבר עכשיו. כן, אמנם יש עוד זמן, אבל הכרטיסים לאולימפיאדה כבר זמינים ברשת ואין סיבה לחכות. הזמנת כרטיסים זמן כה רב מראש מאפשרת לכם לרכוש כמה כרטיסים שתרצו, לבחור מושבים טובים יותר במחיר נוח יותר ולהבטיח שתהיו שם ברגע האמת, רגע שאותו, ככל הנראה, לא תשכחו לעולם.

כמובן, שהחיים מלאי הפתעות ושינויים וזה יכול להיות מעט מלחיץ לרכוש כרטיסים מראש. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן –  ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה של טריפ גרנטי – המאפשר לכם לבטל את הטיסה מכל סיבה שהיא, ולקבל החזר כספי על כל מרכיבי החופשה שרכשתם – טיסות, מלון, השכרת רכב, כרטיסים למשחקים וכו’. ככה תוכלו להיות רגועים – גם כי כבר יש בידכם כרטיסים לאולימפיאדה שנרכשו במחיר מעולה, וגם כי אם יקרה משהו, לא משנה מה עד תאריך הנסיעה, תוכלו לבטל בקלות את כל העסקה. אז למה אתם מחכים?

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

אנו רואים בפעילות של Trip Guaranty שליחות המיועדת לשפר באופן משמעותי את הביטחון של הצרכן הישראלי בהזמנת מוצרים ושירותים ולאפשר לו גמישות לביטול במקרה הצורך.

למאמרים נוספים

עשוי לעניין אותך גם

איתור כבודה

רוב האנשים לא אוהבים לארוז, ורוב האנשים יחושו חסרי אונים כאשר הם יגלו שהמזוודה אבדה ואינה מחכה להם עם הנחיתה. מעבר לעובדה שבמזוודה עשויים להיות

קראו עוד

ביטוח נסיעות

אין כמו גיחה לחו”ל, חוויה מרגשת ומעצימה, הזדמנות ליהנות ממקומות, תרבויות ומחוויות בלתי נשכחות. עם זאת, כדי שבאמת נהנה מהטיול, חשוב לדאוג לביטוח נסיעות מתאים,

קראו עוד
מומחים לביטוח הנסיעה שלך
כל הביטוחים במקום אחד!
5 דקות ואתם מכוסים מא' עד ת'