בינה מלאכותית לתכנון טיול – כך תחסכו כסף

גם אם אתם מטיילים מנוסים, תכנון טיול בחו”ל יכול להרגיש כמו אימון בשימוש במנועי חיפוש. אתם צריכים לוודא שסידורי הנסיעה שלכם יעילים, שיש בידכם את כל המסמכים הדרושים, שיש לכם מושג כלשהו לגבי הדברים הכי טובים שכדאי לעשות ביעד אליו אתם מגיעים ובטח שלגבי מה לאכול ואיפה לשתות. לא פחות חשוב אם לא הכי חשוב  –  שמצאתם את העסקאות הטובות ביותר על תחבורה ולינה וכל מוצרי התיירות שאתם עתידים לרכוש, וזה לא קל בכלל. לא רק שמחירי הטיסות הולכים ומתייקרים, אלא גם מחירי המלונות, דירות ה-Airbnb, המחייה בארץ ובעולם, מחירי השכרת הרכב , וכו’ – זה ממש לא מה שהיה פעם. אפילו רכישת דילים של “הכל כלול” כבר יותר יקרה ומסובכת כיום.

בינה מלאכותית לתכנון טיול
CHAT GPT נראות במובייל

אבל אל ייאוש

עם ההתפתחות הטכנולוגית המהירה של ימינו, בוודאי תשמחו לשמוע כי יש מה שיכול לעזור לכם לתכנן את חופשת החלומות במהירות, ביעילות, בלי עצבים ובמחיר ללא תחרות – כן, אנחנו מדברים על בינה מלאכותית. לאחרונה, עושה רושם שיותר ויותר מטיילים בעלי ידע טכני משתמשים בכלי AI כמו ChatGPT ו-Bard כדי לתכנן את החופשות הבאות שלהם בצורה יעילה וקלה יותר. הכלים יכולים לסייע בזיהוי היעד המושלם על ידי מתן המלצות המבוססות על העדפות. הם יכולים גם להתאים אישית תוכניות, ליצור מסלולי טיול ולספק מידע על לינה, אוכל ואפילו תחבורה. הנה כמו מה שאתם צריכים לדעת על הדרך הטובה ביותר להשתמש בבינה מלאכותית לתכנון חופשה זולה ומהנה בחו”ל:

AI משנה את פני הנסיעות: השימושים הטובים ביותר עבור בינה מלאכותית לנסיעות

השימושים הטובים ביותר של AI לנסיעות קשורים במידה רבה לשלב התכנון והרכישה. ההתרגשות סביב הזמנת טיול יכולה להפוך במהירות לעצומה, כשבפניה מטיילים עומדות הרבה אפשרויות שכל אחת מהן דורשת מחקר, וזה בדיוק מה שבינה מלאכותית יכולה לפתור בנסיעות. פלטפורמות בינה מלאכותיות רבות משתמשות ב-ChatGPT, שבה תוכלו להשתמש בחינם, בדפדפן או דרך אפליקציית iOS (אפליקציה לאנדרואיד תגיע בקרוב). הצ’אט מייצר הצעות על סמך הפרטים בבקשתכם. עבור $20 לחודש, משתמשים יכולים לשדרג ל-GPT-4, המציע תוספי אינטרנט נוספים וחיפושים אחר מידע עדכני, כמו תמחור חי ומזג אוויר. אחד השימושים הטובים ביותר של AI לנסיעות הוא לתאם טיסות מרובות ולהציע יעדים על סמך פרמטרים מסוימים, כולל תזמון ותמחור. לדוגמה, GPT-4 יכול למצוא מספר טיסות בפחות מ-$1,500 לחמישה אנשים היוצאים מחמש ערים שונות בארה”ב ונוסעים לאמסטרדם באוגוסט. GPT יכול לחסוך הרבה מחקר על ידי תיאום תקציבים ומסלולים וחיפוש אחר העסקאות הטובות ביותר במספר פלטפורמות. אתם יכולים לצמצם את החיפוש שלכם ברגע שאתם בוחרים לאן אתם רוצים לנסוע. בינה מלאכותית מיומנת במתן מענה לתחומי עניין ספציפיים, בין אם אתם מחפשים את ה”טובים ביותר” באזור ובין אם אתם מעצבים מסלול של חמישה ימים של מוזיאונים, אירועים או סיורים מחוץ לשבילים המוכרים. היא אפילו יכולה להציע הזמנות למסעדות או לברר את מחירם של אירועים בתשלום. AI מועילה גם במציאת תגובות להנחיות כמו “פחות צפוף” או “לא מדורג”. הסיבה לכך היא שבניגוד ל-Yelp, TripAdvisor או Google, המערכת מאגדת ידע מכל קצוות האינטרנט ומפרשת את התוצאות כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר לשאילתה שלכם – ולאחר מכן מספקת את המידע בצורת שיחה.

למרות כל זה, אתם כמובן עדיין תצטרכו להיכנס באופן עצמאי לאתרי ההזמנות גם כדי להזמין וגם לאמת את התמחור, וזו אחת הסיבות לכך שמומחים ממליצים למטיילים להשתמש בבינה מלאכותית כמתווה גס או נקודת התחלה – ולא להסתמך עליה לבד . זוהי גם הסיבה לכך שאנו ממליצים לתכנן ולרכוש את החופשה, כולל כל מרכיביה, כמה שיותר זמן מראש – כך תבטיחו לעצמכם מחירים טובים יותר, שירותי תיירות טובים יותר (סוג הרכב שרציתם, חדרים עם נוף לים במלונות וכו’) וראש שקט הרבה יותר. לא משנה כמה נתקדם מבחינה טכנולוגית, שום כלי של בינה מלאכותית לא יוכל לעצור את עליית המחירים ולכן בצעו את ההזמנה זמן רב מראש, כשהם עדיין (יחסית) שפויים. ואם אתם דואגים לרכוש חופשה מראש כי,במציאות כמו שלנו, מי יודע מה יקרה עד מועד החופשה והאם בכלל תוכלו להגיע אליה – הסירו דאגה מליבכם. בדיוק בשביל זה יש ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה של חברת טריפ גרנטי. הביטוח מאפשר לכם לבטל את החופשה מכל סיבה שהיא ולקבל החזר כספי על הטיסות, המלונות וכל מוצרי התיירות שרכשתם. כך שאין מה לדאוג. 

ביקורת על תוסף ChatGPT: Jetbook.Click. איך למצוא טיסות זולות בצ’אטבוט?

מהם מקורות הבינה המלאכותית הטובים ביותר לנסיעות?

רוב פלטפורמות הנסיעות הזמינות כעת בנויות מפלטפורמת ChatGPT של OpenAI. ל-Tripnotes.ai, roamaround.ai ו-curiosio.com, למשל, יש ממשק אינטרנט ידידותי למשתמש המונח על ChatGPT שהופך את הגלישה למטרת בניית תוכניות נסיעה לאינטראקטיבית יותר באמצעות שימוש במפות, מסלולי טיול מתוכננים מראש ותכונות אחרות. אפשר גם להשתמש ב-ChatGPT Plus כדי לקבל גישה לתוספי פלאגין כמו Kayak, Expedia, Trip, OpenTable ואחרים כדי לתכנן את הנסיעה. אחרים, כמו GuideGeek, משתמשים בפלטפורמות העברת הודעות כמו WhatsApp לסמארטפון שלכם כדי להציע הצעות ספציפיות לגבי מקומות שכדאי לבקר ודברים שכדאי לעשות, בהתבסס על המידע שלכם. GuideGeek היא פלטפורמה נהדרת לשימוש גם ברגע שאתם נמצאים כבר ביעד שלכם ורוצים מידע נוסף על דברים שכדאי לעשות ולראות – אבל עדיין יש לה כמה מגבלות. עליכם להיות מחוברים לרשת כדי להשתמש בה, וייתכנו פעמים ש-ChatGPT מוצף בתנועה, ויעכב את התשובה. 

מדי יום, הבינה המלאכותית מתפתחת במהירות כשיותר סטארט-אפים וחברות מוצאות את הדרכים הטובות ביותר למנף את המנוע היצירתי החזק הזה כדי לספק מידע באמצעות שפה טבעית. ככל שהמערכת תקבל יותר גישה לאינטרנט, תלמד מה המשתמשים רוצים ותהפוך ל”אינטליגנטית” יותר, היא תמשיך לשנות את הדרך שבה אנו מתכננים ורוכשים חופשות ונסיעות בדרכים חדשות, בלתי צפויות וייחודיות. ואין ספק שבסופו של דבר, היא גם תחולל מהפכה גם במה שאנחנו עושים בזמן שאנחנו בחופשה, ולא רק כשאנחנו מתכננים אותה. 

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

אנו רואים בפעילות של Trip Guaranty שליחות המיועדת לשפר באופן משמעותי את הביטחון של הצרכן הישראלי בהזמנת מוצרים ושירותים ולאפשר לו גמישות לביטול במקרה הצורך.

למאמרים נוספים

עשוי לעניין אותך גם

איתור כבודה

רוב האנשים לא אוהבים לארוז, ורוב האנשים יחושו חסרי אונים כאשר הם יגלו שהמזוודה אבדה ואינה מחכה להם עם הנחיתה. מעבר לעובדה שבמזוודה עשויים להיות

קראו עוד

ביטוח נסיעות

אין כמו גיחה לחו”ל, חוויה מרגשת ומעצימה, הזדמנות ליהנות ממקומות, תרבויות ומחוויות בלתי נשכחות. עם זאת, כדי שבאמת נהנה מהטיול, חשוב לדאוג לביטוח נסיעות מתאים,

קראו עוד
מומחים לביטוח הנסיעה שלך
כל הביטוחים במקום אחד!
5 דקות ואתם מכוסים מא' עד ת'