איך להזמין טיסות בזול – שלב אחרי שלב

השמיים נפתחו ומאז אנחנו רואים עלייה של כמעט 50% משנים קודמות בהזמנת כרטיסי טיסה.

הזמנת כרטיסי טיסה יכולה להיות תהליך מייגע אם לא יודעים איפה ואיך לחפש. אם זאת פעם ראשונה שאתם מזימינים כרטיס טיסה לבד אנחנו ממליצים לכם לקרוא גם מאמר שכתבנו על “איך להזמין כרטיסי טיסה מראש ולהישאר בחיים?” על אותה הטיסה יושבים אנשים ששילמו מחירים שונים. אספנו עבורכם טיפים של אלופים לאיך להזמין כרטיס טיסה במחיר אטרקטיבי, עכשיו מה שנשאר לכם לעשות זה להזמין את הטיסה, להזמין ביטוח ביטול טיסה ולהנות מראש שקט עד העלייה למטוס.

תזמינו מוקדם 

הזמנת כרטיסי טיסה מוקדמת יכולה גם לעזור לכם לחסוך כסף. חברות תעופה מציעות בדרך כלל את הכרטיסים הזולים ביותר מספר שבועות או חודשים מראש. אם תחכו לרגע האחרון כדי להזמין את הטיסה, אתם עלולים לשלם מחיר כפול. אל תדאגו, אפשר לבטל ולקבל החזר כספי – רק צריך ביטוח ביטול טיסה.

היו גמישים עם תאריכי הנסיעה

גמישות בתאריכי הנסיעה היא עוד דרך מצוינת לחסוך כסף בטיסות. אם אתם יכולים להימנע מנסיעות בתקופות שיא כמו סופי שבוע, חגים והפסקות לימודים, תוכל למצוא טיסות במחירים נמוכים יותר. ימי שלישי, רביעי וחמישי נחשבים בדרך כלל לימים הזולים ביותר לטוס.

השוו מחירים

אחת הדרכים הטובות ביותר להזמין כרטיסי טיסה זולים היא בהשוואת מחירים. אל תתעצלו, תפנו לכם זמן, שבו מול המחשב ובדקו מהן האפשרויות הטובות ביותר. לפעמים באותה נקודת זמן אפשר למצוא מחירים שונים לאותו הכרטיס. לאחר שקראתם סעיף זה אנו ממלצים להרחיב את הקריאה אודות 7 טיפים לחיסכון כאשר מבצעים השוואת מחירי כרטיס טיסה לחו”ל

תהיו פתוחים לקונקשין

טיסות ישירות הן לרוב יקרות יותר מטיסות המשך. אם אם מוכנים לקחת טיסת המשך, תוכלן לחסוך כסף במחיר הטיסה. אתם יכולים גם לשקול לטוס לשדה תעופה סמוך ולקחת אוטובוס או רכבת ליעד הסופי.

הצטרף לתוכניות נאמנות

לרוב חברות התעופה יש תוכניות נאמנות שמתגמלות נוסעים תכופים בנקודות והנחות. על ידי הצטרפות לתוכניות אלה, אפשר לצבור נקודות בכל פעם שאתם טסים, אותן תוכל לממש מאוחר יותר עבור טיסות חינם או שדרוגים. בנוסף, חברות תעופה מסוימות מציעות הנחות בלעדיות לחברי תוכנית הנאמנות שלהן.

השתמש בקופונים ובקודי קידום

זה אולי נשמע מיושן אבל אתם יכול לחסוך כסף על כרטיסי טיסה באמצעות קופונים וקודי קידום. חברות תעופה ואתרי תיירות רבים מציעים קודי הנחה שבהם תוכלו להשתמש בעת הזמנת הטיסה. אתם יכולים גם לעיין ברשתות החברתיות ובניוזלטרים להצעות מיוחדות.

נקה את היסטוריית הדפדפן ואת קבצי העוגיות

כאשר אתם מחפשים טיסות שוב ושוב, חברות התעופה עשויות להשתמש במידע זה כדי להציג לך מחירים גבוהים יותר. כדי להימנע מכך, נקו את היסטוריית הדפדפן ואת קובצי ה-cookie או השתמש במצב גלישה בסתר בזמן חיפוש טיסות. הנה המדריך הרשמי לביצוע סעיף זה מאת גוגל

שקול שדות תעופה חלופיים

טיסה לשדות תעופה חלופיים יכולה לפעמים להיות זולה יותר מאשר טיסה לנמל התעופה הראשי. לדוגמה, אם אתה נוסע לעיר ניו יורק, טיסה לנמל התעופה ניוארק עשויה להיות זולה יותר מאשר טיסה ל-JFK.

השתמש בהתראות טיסה

הגדירו התראות טיסה בחברות התעופה המועדפות או באתרי הנסיעות שלכם כדי לקבל התראה כאשר המחירים יורדים. בדרך זו, תוכלו לתפוס את הטיסות הזולות ביותר ברגע שהן הופכות לזמינות.

לטוס במהלך מחוץ לעונה

טיסה בחוץ בעונה יכולה להיות זולה משמעותית מאשר טיסה בעונת השיא. לדוגמה, טיסה לאירופה בחודשי החורף יכולה להיות הרבה יותר זולה מאשר טיסה בחודשי הקיץ.

הזמינו טיסות בנפרד

לפעמים, הזמנת טיסות יוצאות וחזור בנפרד יכולה להיות זולה יותר מאשר הזמנת כרטיס הלוך ושוב. שיטה זו יכולה גם להעניק לכם גמישות רבה יותר בבחירת תאריכי הנסיעה.

הזמנת כרטיסי טיסה זולים דורשת קצת מאמץ ומחקר. על ידי שימוש בצברי טיסות, גמישות בתאריכי הנסיעה, הזמנה מוקדמת, בחינת טיסות המשך, הצטרפות לתוכניות נאמנות ושימוש בקופונים ובקודי קידום, תוכל לחסוך כסף במחיר הטיסה שלך. 

ואל תשכחו להזמין ביטוח ביטול טיסה של טריפ גרנטי:

  • מתכננים את החופשה הרבה זמן מראש
  • נהנים ממחירים מוזלים
  • שקט נפשי עד הרגע האחרון
המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

אנו רואים בפעילות של Trip Guaranty שליחות המיועדת לשפר באופן משמעותי את הביטחון של הצרכן הישראלי בהזמנת מוצרים ושירותים ולאפשר לו גמישות לביטול במקרה הצורך.

למאמרים נוספים

עשוי לעניין אותך גם

איתור כבודה

רוב האנשים לא אוהבים לארוז, ורוב האנשים יחושו חסרי אונים כאשר הם יגלו שהמזוודה אבדה ואינה מחכה להם עם הנחיתה. מעבר לעובדה שבמזוודה עשויים להיות

קראו עוד

ביטוח נסיעות

אין כמו גיחה לחו”ל, חוויה מרגשת ומעצימה, הזדמנות ליהנות ממקומות, תרבויות ומחוויות בלתי נשכחות. עם זאת, כדי שבאמת נהנה מהטיול, חשוב לדאוג לביטוח נסיעות מתאים,

קראו עוד
מומחים לביטוח הנסיעה שלך
כל הביטוחים במקום אחד!
5 דקות ואתם מכוסים מא' עד ת'