מה לעשות בניו יורק?

באמת שקצרה היריעה מלענות על שאלת השאלות הזאת. יש כל כך הרבה מה לעשות בניו יורק, שגם אם תגורו יותר משנה בעיר המטורפת הזאת, סביר להניח שלא תספיקו לעשות הכל. אבל אם מצאתם דילים לניו יורק, ויש לכם קצת זמן והמון רצון – גם שבוע בניו יורק יכול להיות ממצה. וכדי לעזור לכם להספיק כמה שיותר מהתפוח הגדול, הנה כמה היילטים שאסור לפספס:

  • סנטרל פארק – שום דבר לא מנצח יום שמש בסנטרל פארק. לכן, בהחלט שמרו את הביקור ליום בהיר, כי אם תתקעו פה בגשם לא תוכלו ליהנות באמת מהיופי הזה, שהוא למעשה החצר האחורית של ניו יורק. טיילו דרך ה- Ramble, עשו מחווה ל- Strawberry Fields, החליקו ברולר בלייד, עשו פיקניק על הדשא… האפשרויות הן אינסופיות. אין עוד מקום בניו יורק כמו הסנטרל פארק, וזה המקום המושלם להשתחרר קצת ולקחת הפסקה קצרה מהמולת העיר. מחפשים מה לעשות בניו יורק בחורף? אמנם הגשם יכול להוות מכשול, אבל הסנטרל פארק בשלג מדהים, וממש שווה את הזמן שלכם.
  • מוזיאון המטרופוליטן לאמנות מודרנית – ניו יורק מלאה במוזיאונים מרתקים והיסטוריים, אבל יש רק Met אחד. אגב, ישנם דילים לניו יורק הכוללים גם כרטיס למוזיאון אז שווה לבדוק. מדובר במוזיאון האמנות הגדול ביותר בארצות הברית, השני המבוקר ביותר בעולם כולו, ויש בו אוסף קבוע של מעל לשני מיליון יצירות. בונוס: הוא נמצא במרחק צעדים ספורים מהסנטרל פארק.
  • גריניץ’ וילג’, סוהו, ווסט וילג’ – יש כל כך הרבה מה לעשות בניו יורק, אבל אין סיכוי שאתם מוותרים על השכונות מלאות החיים הללו. פה אפשר לחוות קצת את ניו יורק האמיתית. אמנם הזמן עשוי להיות מוגבל, ויש מצב שלא תוכלו לבקר את כל השלוש, אבל נסו. לכו לקניות בסוהו, לראות מופע קומדי בגריניץ’, או לנשנש בווסט וילג’. את מה שלא הספקתם הפעם, תעשו פעם הבאה שתבדקו והזמינו חבילות נופש לניו יורק.
המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

אנו רואים בפעילות של Trip Guaranty שליחות המיועדת לשפר באופן משמעותי את הביטחון של הצרכן הישראלי בהזמנת מוצרים ושירותים ולאפשר לו גמישות לביטול במקרה הצורך.

למאמרים נוספים

עשוי לעניין אותך גם

איתור כבודה

רוב האנשים לא אוהבים לארוז, ורוב האנשים יחושו חסרי אונים כאשר הם יגלו שהמזוודה אבדה ואינה מחכה להם עם הנחיתה. מעבר לעובדה שבמזוודה עשויים להיות

קראו עוד

ביטוח נסיעות

אין כמו גיחה לחו”ל, חוויה מרגשת ומעצימה, הזדמנות ליהנות ממקומות, תרבויות ומחוויות בלתי נשכחות. עם זאת, כדי שבאמת נהנה מהטיול, חשוב לדאוג לביטוח נסיעות מתאים,

קראו עוד
מומחים לביטוח הנסיעה שלך
כל הביטוחים במקום אחד!
5 דקות ואתם מכוסים מא' עד ת'